lördag, maj 19, 2018

En jättebra dag !!!!

Knapparna på plats....
...sen blev det lite mer att sy färdigt....
 ...en lite kjol som kan kombineras med.....
 ...en lite t-shirt....
 Funkar med vilken underdel som helst....
 Båda paren kortbyxor fick varsin t-shirt.
 Sen sydde jag färdigt några par trosor som jag klippt ut tidigare,.....
 När jag skulle fålla kallingarnas ben så ville inte "dyrmaskinen" sy som jag..
.......då får man ta fram den andra....
 ..flatlocken blev fin på den gamla oxå.

 Så då blev det klart med 2 par kallinga oxå...som jag klippt ut för längesedan......
 Fick väl för mej att klippa lite till......
.... det finns ju tyg i lådorna...
 ..klart, hallonsmulas peplumtopp...
..avsluta kvällen med att sticka på hästvantarna......

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar