söndag, mars 11, 2018

Där kom verkligheten....

..ikapp mej. En söndag som inte borde få vara så....som den varit...
Efter en vecka med mycket saker omkring mej, i och för sej inte tråkiga men ganska tunga. Mycket planering av hur det ska se ut och fungera, inte bara för mej utan  för fler personer. 
Huvudvärken kom som en smäll.... normalt har jag inte sån här huvudvärk men idag blev det migränliknande vilket resulterade i sängläge och mörker i flera timmar...
Jag som hade tänkt att göra så mycket roligt, speciellt efter det jag lärde mej på kursen igår...
Nåja, jag sitter i fåtöljen, försöker sticka några varv och känner mej väldigt, väldigt trött....lite av huvudvärken sitter kvar som om jag har träningsvärk... 
Hoppas att den ger sej av till imorogn....
Då är det ny arbetsvecka, vilken jag hoppas blir mycket, mycket lugnare än den föregående...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar