söndag, oktober 15, 2017

Idag har jag.....

...nästan tagit det lugnt.....
 Jag sydde några presskuddar till  pressen. Nu kan jag pressa även pytte saker utan problem...
Sen polockde jag lite här hemma, det är ju snart dax för en stor renovering i lägenheten och då måste vi flytta några veckor.... Mellansonen med flickvän  ska ta hand om fiskarna så resterande gänget  fick flytta dit idag. Som tack för att dom kom och hjälpte mej med "fisket" fick dom lite mat. Alla mätta, nöjda och glada...(dom fick INTE  fisk till mat). Sen plockade jag ihop saker i kartonger..förvånansvärt vad mycket saker man samlar på sej...och speciellt saker som man (jag ) behöver istort sett varje dag....
Nåja det kommer att bli bra det här ....speciellt när vi får flytta hem igen !!!!
Sen startade jag upp ett par nya vantar...dom heter Eivor, design Solveig Larsson.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar