söndag, juli 09, 2017

Skön avslutning på helgen.....

..med lite kortspel och ett glas vin....
 ..om jag vann något av spelen???  Jag tror det blev det sista spelet men inte mer än så...jag är mest med som "utfyllnad" ....men roligt har vi.
 Igår var vi bortbjudna till kompisar ...och är man bortbjuden så kan man  med sej nåt....  Jag gillar att ge bort saker som jag själv gjort, och om jag får en gåva själv så uppskattar jag något som man själv gjort. Jag gav bort en kasse men familjens namn.....
 ...ett par bulltrosor till frun i huset.....
 ..och kallingar till mannen i huset... 
Jag tror att det kan ha gjort paret lite glada... dom är just nu väldigt ensamma om sina gåvor....
 Medans vi var borta så ville Jonas "flytta" runt på möbler och byta rum med sin bror... Jonas hade väldigt mycket att fixa med och det gick väldigt bra för honom....
"Nya" rummet blev väldigt fint.... Nu är det bara lite småfix kvar.... 
 
En beställning som jag fixade, gåvan gavs i lördags så därför kan jag visa den nu.
Kära moster och morbror fick en lite present idag.... En kasse med sina namn på, nu blir det lite mer miljötänk....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar