onsdag, juni 14, 2017

Har bakat idag....

..en rulltårta...det var så länge sedan jag gjorde en sån och jag kan väl säga att inte blev den vacker men jag tror den smakar gott iallafall. 
Imorgon ska jag garnera den med grädde och jordgubbar.
 Hittade ett mönster på "jobbet" idag...blev lite sugen på  att "kopiera" det...
Resultatet blev 2 små haklappar till barnbarnet, om hon ska smaka tårta så kan hon behöva ett lite skydd för kläderna.... Fixade ett "tryck" på dom oxå... så ingen annan "lånar" dom.
 Tantvantarna är på frammarsch, funderar lite på vilken färg som ska komma härnäst...
Sen har jag rullat kantband.....Jag har drygt hälften kvar att rulla..... men ett par rullningar varje kväll så är det snart gjort. Många färger är det så jag har massor att välja på, det kommer alltid att finnas nåt hemma som passar!!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar