fredag, april 21, 2017

Fredag....

...och lite helg...
 ...och jag fick blommor, av raraste lilla moster. Jag blir såå glad , hon är väldigt omtänksam och ger mej glädje när jag behöver det , precis som om hon vet när jag behöver lite extra... idag behövde jag det.
 Har ritat av lite nya mönster ...ska bli tröjor och klänning med vinyltryck.... Jag ska sy dom i helgen och "prata" med syster så hon kan hjälpa mej med trycken.
 Jag har även hunnit sticka lite på sockorna när jag kollade på Let's Dance....
Och imorgon ska den här dopklänningen fyllas med en underbar liten tös vid namn LovaLie, mitt älskade barnbarn 💖💖💖
Det kommer att bli en jättefin Lördag!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Så snäll moster du har som tänker lite extra på dig, när du just behöver det. Spännande att rita mönster själv, då passar det ju perfekt.
    Lycka till på dopet, vilken trevlig dag det blir. God helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ritar inte själva konstruktionen själv, jag trixar om lite efter befintligt mönster så jag får det som jag vill. Alltid lättare att använda sej av det som redan finns..// Sytanten

      Radera