lördag, februari 18, 2017

Ja, jag vet att jag missade.....

... men efter en kanontrevlig dag på symässan i Älvsjö och lite senare än tänkt, ankomst hem så for jag iväg på 45 års kalas, där jag hade jättetrevligt ...och när jag kom hem därifrån...då va det i morse och ingen ide att skriva nåt.... Så jag bestämde mej för att vänta.....
 Men nu ska jag visa och berätta vad jag  hittade..... lite tyg...med färg....
 lite att enfärgat att kombinera med 
 små igelkottar.....
 och massor av annat fint tyg....
 lite ränder, bullar och popcorn... Ja jag hade nog kunnat handlat lite till...men nu måste jag få sitta lite vid symaskinen oxå..,tur jag har ett par dagars ledighet nästa vecka....
Om jag köpte nåt garn?????
Jodå, hittade 5 nystan av en alldeles underbar melerad grön färg, nästan som vårgrönska.... (svårt att återge med kameran)
Sist men inte minst...tråd och tillbehör.....knappar, och nålar....
Ja det var nog allt....nu "drar" det i sy nerven..
 men yngste sonen har lagt beslag på köksbordet med kompisen....dom lanar lite så jag får nog vänta....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar