fredag, oktober 14, 2016

När jag behöver fylla på med energi......

...då sätter jag mej och gör nåt.... eftersom det har varit lite tungt just nu så kände jag att ikväll behöver jag boosta mej lite.
 Resultat: En klänning till mej, kanske ska jag ha den till jul...den är ju lite röd, eller oxå har jag den på mej så fort den är klar. Det är bara fållen kvar.....
 Eftersom jag, blivande farmor fick en ny klänning och det fanns tyg kvar så ska mitt kommande lilla barnbarn få en klänning med tight som liknar farmors....
..och int efår man glömma bort dom blivande föräldrarna...det blev ett par trosor till mamman och ett par kallingar till pappan.....
...men säg inget till dom, det ska bli en överraskning!!
Nu ska jag plocka bort symaskinerna och försöka sätta mej i fåtöljen en stund och bara njuta av att  jag har fått lite energi tillbaka.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar