lördag, augusti 30, 2014

Idag har det varit marknad i Svintuna kvarn /Kolmården.

Och jag fick vara där....
 innan det öppnat ordentligt åg det ut så här där jag står.....bredvid min syster....Jonas kollar in så attdet stämmer med krokar och dylikt...
 utanför....är det uppställt små tlt och andra stånd för olika hantverk.... vi hade väldigt tur med vädret...sol hela dagen...
 lite fler hantverkare ......
 Jonas har provat att vara i smedjan...i år igen.....en kapsylöppnare, en krok och två små spikar blev resultatet........ fantastiskt roligt tyckte Jonas...han ska väl dit imorgon oxå för att titta på.....vad dom "stora" grabbarna kan göra i smedjan....
Ganska trött i fötterna var jag när vi kom hem...satte upp fötterna lite och tog fram Vinternatt vantarna.....nu har det ena fått en halv tumme....

I säng nu så jag /vi är pigga imorgon när vi åker tillbaka till Svintuna

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar