torsdag, april 12, 2012

Vilken dag!!!!

Lååång dag på jobbet....och ganska trött...grabbarna hade lan härom natten och det är bara så att dom höll mej vaken oxå, kunde bara sova /vila ca 30-40 min i taget... Känns nästa som om jag oxå lanat. Det är ju så att som mamma så "hör" man precis allt och då menar jag precis allt när det gås på toa, ut för att ta frisk luft ( blir varmt med 5 datorer på liten yta) tonårsskrattar med brusten basrös och diskuterar "spelet" i lanet. Så den här tröttheten kommer inta alltid dagen efter ...nejdå nu är det andra dygnet efter grabbarnas vistelse och jag ror att jag ska lägga mej  väldigt tidig (tror sa jag) ... 

Men efter jobbet så ville jag , maken och yngste sonen åka på ett lite, lite kalas....
Och på ett litet kalas åkte vi, Min kära arbetskamrat har nyss fyll år...det var jämt, alltså delbart med 2 och det slutade med en 0:a. Hon var bortrest den dagen hon fyllde ( ja, några dagar innan och några dagar efter oxå) Men ikväll var hon hemma, det visste jag så vi åkte som sagt dit och hon fick ett stort badlakan med sitt namn på....nu får hon vara ensam om sitt...ingen annan i familjen har ju det namnet!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Du är allt en "snälling", du!
    Presenter högt och lågt!!!
    Känner igen det där med "vakenmammasyndromet"!!!
    Ta hand om dig!
    kram

    SvaraRadera